سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
ب

حوزه / اردوی «اردوبهشت» با برنامه‌های متنوّع فرهنگی، ورزشی و مهارتی ویژه دختران و پسران ۱٠ تا ۱۷ سال برگزار شده که در مرحله اول ۸۱۷ نفر دختر در این برنامه حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، اردوی «اردوبهشت» از ۶ مردادماه با برنامه‌های متنوّع فرهنگی، ورزشی و مهارتی ویژه دختران و پسران ۱٠ تا ۱۷ سال از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، اتحادیه کانون‌های فرهنگی و گروه تبلیغی موعود آغاز شد که در مرحله اول و در مدت ۸ روز نخست، ۸۱۷ نفر دختر در این برنامه حضور یافتند.

اردوهای جذّاب و مهیّج تابستانی «اردوبهشت» هرساله همراه با برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، تربیتی و توانمندسازی با حضور اساتیدی از حوزه و دانشگاه از شهرهای قم و کاشان انجام می‌شود و امسال نیز به مدت دوهفته تا ۱۹ مردادماه ۱۴٠۳ به طول می‌انجامد.

شایان ذکر است با برنامه‌ریزی‌ به عمل آمده تلاش شده طی ۲ هفته تعداد ۲٠٠٠ نفر از کودکان و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از اعضای کانون‌ها و مراکز فرهنگی شهرستان کاشان در کارگاه‌ها، کلاس‌های آموزشی و نیز برنامه‌های جانبی و تفریحی این اردو شرکت کنند و ضمن گذراندن اوقات فراغت تابستانی در فضایی مفرّح و جذّاب، در کارگاه‌های مهارت‌های جوانان امروز «مانا» حضور و توانمندی و مهارت آن‌ها در زمینه اجتماعی و تربیتی ارتقاء یابد.

گفتنی است استقبال مجموعه‌های مختلف فرهنگی از این برنامه به نسبت سال‌های قبل بسیار بیشتر و میزان رضایت آنان از محتوای اردو، مطلوب بوده است.

انتهای پیام. /

حضور بیش از ۸۰۰ دختر از اعضای کانون‌ها و مراکز فرهنگی شهرستان کاشان در «اردوبهشت»

حضور بیش از ۸۰۰ دختر از اعضای کانون‌ها و مراکز فرهنگی شهرستان کاشان در «اردوبهشت»

حضور بیش از ۸۰۰ دختر از اعضای کانون‌ها و مراکز فرهنگی شهرستان کاشان در «اردوبهشت»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha